ASSOCIACIÓ DE VEÏNS DE VALLDAURA

Les associacions de veïns han tingut i tenen un paper molt important a desenvolupar en el teixit sociocultural de la nostra ciutat. També fomenten la participació ciutadana, canalitzant les demandes i les potencialitats de les persones que hi viuen en un territori determinat i ofereixen al conjunt de la ciutadania tot un seguit d’activitats, serveis, recursos,...

Qui Som?

L’Associació de veïns de Valldaura la conformen un miler de socis, al capdavant dels quals troben un grup de gent amb moltes ganes de treballar pel barri.

En el transcurs del temps s’han aconseguit moltes millores en diferents zones i àmbits del nostre barri, però encara falta molt, moltísim per fer.

En això estem, i necessitem mes persones que essent veïns o veïnes estiguin disposats a ajudar-nos.

Que Fem?

Des de fa 25 anys l’Associació de Veïns de Valldaura treballa per millorar el barri, ja son conegudes les diverses reivindicacions de millora d’edificis emblemàtics, com la fabrica dels Panyos i d’altres potser no tant sentits,  com la neteja i conservació dels espais públics.

A l’Associació recollim les queixes i suggeriments dels veïns i intentem donar-li sortida a totes les problemàtiques del barri, sent aquesta la nostra lluita.

En un altre àmbit, l’associació també organitza activitats de tot tipus (formatives, lúdiques, esportives, etc,.) perquè els veïns puguin gaudir d’unes activitats de qualitat en el seu temps d’oci en un ambient distès i molt familiar.

Al mateix temps des de l’associació s’ofereixen un seguit de serveis com son la biblioteca, assessorament jurídic i la secció d’enterraments.

Regio 7
Generalitat de Calalunya