Inici A.V. Valldaura  Contacte Fotos

La Nostra Llar

El Casal d’avis “La Nostra Llar” és una entitat sense ànim de lucre que depén de l’Associació de Veïns de Valldaura.

Neix com a conseqüència de l’elevat índex de població envellida (majors de 65 anys) que hi ha actualment al barri.

El que pretenem desde la nostra entitat és donar resposta a les necessitats, demandes i potencialitats d’aquest sector de la població.

Un espai de trobada i d’esbarjo, un lloc on oferim a la gent gran un ampli ventall d’activitats de tipus cultural, formatiu, lúdic i esportiu.

Un espai actiu i dinàmic on compartir interessos, projectes, aficions diverses, intercanviar informacions, rebre serveis que donin suport a les necessitats de la gen
t gran...

Dinamitzar el desenvolupament sociocultural i humà de la gent gran del barri.

Fomentar la integració, la solidaritat, la participació i la relació amb l’entorn social dels usuaris i usuàries mitjançant diverses activitats (lúdiques, formatives, culturals i de salut).

Millorar la qualitat de vida i l’autonomia de les persones grans a través dels diferents serveis que s’ofereixen (com per exemple: el servei d’infermeria).

Donar continuïtat a totes aquelles activitats i serveis que s’han iniciat i que han rebut una gran resposta per part dels usuaris i usuàries.

Evitar l'aïllament de la gent gran envers la societat actual.

Fomentar el voluntariat de la gent gran del barri.
Donar continuïtat al projecte PIRMO realitzant una campanya de difusió per tal d'incrementar, tant el número d'usuaris i usuàries, com el nombre de material del què disposa el servei.

Promoure la participació de la gent gran del barri.

A qui va adreçat

El programa d’activitats s’adreça a totes aquelles persones majors de 60 anys del barri, preferiblement sòcies del casal. També a persones pensionistes per jubilació o invalidesa, encara que siguin menors d’aquesta edat. Tot i així, el casal resta també obert al col·lectiu de gent gran de Manresa i poblacions veïnes sempre i quan reuneixin les condicions d’admissió requerides.

Regio 7
Generalitat de Calalunya